کد تخفیف ایرانسل
  • کانال تخفیف اینترنت و اپراتور موبایل ایرانسل

دریافت هدایای تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

خرابی
100%
تعداد محدود
*70#
شرایط استفاده

  • فعال سازی هدیه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل
  • با شماره گیری رایگان کد #70* یا با ورود به اپ ایرانسل من
  • نیازی به خرید سیمکارت جدید نیست و فقط باید کد را بزنید
  • هدایا » 20 گیگابایت اینترنت رایگان بین الملل با اعتبار 6 ماهه
  • 900 دقیقه مکالمه مجانی با خطوط داخلی به مدت 180 روز
  • 6 ماه مکالمه نیم بها 30 تومانی با اپراتورهای داخل کشور
  • همراه با تا 33 درصد کاهش تعرفه ویژه سیم کارت دائمی
  • هزینه درخواست 50000 تومان است که از شارژ کم می‌شود
  • اطلاعات بیشتر دائمي كردن خط ايرانسل در «لینک خرید»

تخفیف‌های مشابه

معایب تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل چیست؟

ایرانسل مانند هر اپراتور مخابراتی دیگری، سیم کارت های خود را به دو شکل اعتباری و دائمی عرضه می کند. اخیراً افراد بسیاری نسبت به تغییر سیمکارت های خود از اعتباری به دائمی توجه نشان می دهند. دلایل این کار و مزایایی که می تواند به همراه داشته باشد، متعدد اند. با این حال شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل چه معایبی دارد؟ پاسخ این سؤال را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

پیش از هر چیز باید در نظر داشته باشید که تبدیل سیمکارت اعتباری ایرانسل به دائمی، رایگان نبوده و برای انجام این فرایند باید هزینه بپردازید. این موضوع به تنهایی مشکل خاصی محسوب نمی شود؛ اما یکی از معایب آن مشخص نبودن قیمت است. مبلغ پرداختی شما برای تبدیل بر اساس قیمت سیم کارت دائمی تعیین شده و برای هر شخص می تواند متفاوت باشد. یکی دیگر از مشکلات این طرح منتقل نشدن اعتبار، باقیمانده شارژ و بسته های افزایشی به خط دائمی بود. این مشکل در حال حاضر برطرف شده است. البته، شارژ های هدیه، بسته های رومینگ و هدیه، طرح های تشویقی، بسته های ترکیبی و اعتبار کیف دیجیتال شما قابل انتقال نبوده و سوخت می شود.

یکی دیگر از معایب تبدیل کردن سیم کارت اعتباری ایرانسل در این است که ممکن است باعث افزایش هزینه های شما شود. درست است که بسیاری از افراد برای کمتر کردن هزینه های جاری خود خطشان را دائمی می کنند؛ اما ممکن است  نتیجه عکس آن باشد. به صورت کلی، ممکن است افراد هنگام برقراری تماس و ارسال پیامک متوجه میزان مصرف خود نشوند. در نتیجه، مبلغ قبض ماهانه بسیار بیشتر از مجموع شارژ های خریداری شده خواهد بود. این موضوع برای مصرف اینترنت نیز صادق است. اگر بسته ای که خریداری کرده اید، تمام بشود هزینه آن به شکل خودکار، با تعرفه آزاد حساب می شود.

بسیاری از مواقع ممکن است بخواهید به هر دلیلی، اپراتور خود را تغییر دهید. این کار به شکل کلی، امکان پذیر است و اصلاحاً به آن ترابرد گفته می شود. یکی از ایرادات طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی این است که تا 3 ماه اجازه ترابرد نخواهید داشت. دلیل این امر این است که پس از تغییر نوع سیمکارت، مشترک جدید محسوب می شوید. بر اساس قوانین نیز، ترابرد کردن تا حداقل 90 روز پس از فعالسازی خط ممکن نیست.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات