قرعه کشی 3 گوشی موبایل برای ثبت نظر در بخش محصولات زومیت
لوگوی زومیت

قرعه کشی 3 گوشی موبایل برای ثبت نظر در بخش محصولات زومیت

منقضی شده
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

زومیت مسابقه ای را با سه جایزه جذاب آغاز کرده است. برای شرکت در این مسابقه لازم است در بخش محصولات زومیت، تجربه خود را به هنگام استفاده از دستگاه های مختلف شرح دهید. با انجام این کار توسط کاربران مختلف، افراد پیش از خرید می توانند اطلاعات بیشتری از محصول به دست آورند که در نهایت منجر به یک خرید مطمئن خواهد شد.
جوایزی که برای مسابقه زومیت تقدیم برندگان خواهد شد، عبارتند از: گوشی شیائومی 13T، گوشی گلکسی A54 سامسونگ و گوشی گلکسی A14 سامسونگ. اعلام برندگان همزمان با تولد بخش محصولات زومیت در روز 27 آذر انجام خواهد شد.
نحوه شرکت در مسابقه: تنها لازم است از بین بیش از 60 دسته محصول، محصولی که تجربه استفاده از آن را داشتید جست و جو کنید. در صفحه مربوط به هر محصول، تجربه خود را بنویسید. زمانی که وارد صفحه آن دستگاه شدید، از بخش امتیاز دهید در بالای صفحه یا بخش بررسی و نظر می توانید تجربیات خود را بنویسید. به هیج وجه برای نوشتن از بخش سوال دارم، استفاده نکنید.
چند نکته مهم: لازم به ذکر است که سوال و جواب ها و ریپلای ها از مسابقه حذف خواهند شد. در آینده مسابقه دیگری برای آن ها ترتیب داده شده است. می توانید هر چه قدر که از محصولات تجربه دارید، بنویسید. محدودیتی در تعداد آن ها وجود ندارد. همچنین می توانید شانس خود را با نوشتن تجربه هایتان برای محصولات مختلف افزایش دهید. البته برای هر محصول تنها یک بار فرصت نوشتن دارید.
بررسی و مطلبی که از هر کالا می نویسید، باید ویژگی های کلیدی و نقاط ضعف و قوت آن را شامل شود. در واقع مهم است که بیانگر تجربه فردی شما از آن کالا باشد و بتواند اطلاعات کاربردی را در اختیار دیگران قرار دهد. پیشنهاد می کنیم محتوای مورد نظرتان را کامل و جامع بنویسید. به این معنا که در مورد جوانب مختلف محصول صحبت کنید. نظرات اسپم، غیرمرتبط و تکراری از مسابقه زومیت حذف و در صورت تکرار شدن، حساب کاربر برای مدتی مسدود خواهد شد.
حواستان باشد که حساب کاربری خود را تکمیل کرده باشید. نوشتن نام و نام خانوادگی و شماره تلفن صحیح در حساب کاربری الزامی است. در صورت نیاز به تکمیل این موارد، مراحل زیر را طی کنید:
وارد حساب کاربری خود شوید. به صفحه تنظیمات حساب کاربری بروید. در بخش اطلاعات کاربری می توانید وضعیت مشخصات خود را بررسی کنید. در صورت نیاز اطلاعات را از بخش ویرایش، تصحیح کرده و در نهایت گزینه تکمیل اطلاعات را انتخاب کنید. امکان تغییر و ثبت شماره جدید برای کاربران زومیت امکان پذیر است.
برای اطلاع از شرایط دیگر این طرح و اسامی برندگان زومیت روی کلید «مشاهده» کلیک نمایید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید