جایزه 2 میلیون تومانی مسابقه بهترین آشپز آخرین خبر
لوگوی آخرین خبر

جایزه 2 میلیون تومانی مسابقه بهترین آشپز آخرین خبر

منقضی شده
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

آخرین خبر برای مخاطبان بخش آشپزی من، مسابقه ای با عنوان بهترین آشپز را با جوایز ویژه در نظر گرفته است. هم خانم ها و هم آقایانی که ادعایی در آشپزی دارند، می توانند در این مسابقه شرکت کنند. به نظر شما این جمله همیشگی که بهترین آشپزهای دنیا مرد هستند، درست است؟ به نظر جذاب است برای امتحان خودتان هم که شده، شانستان را در این مسابقه هیجان انگیز امتحان کنید و یکی از سه برنده خوش شانس جوایز 2 میلیون تومانی باشید.
برای شرکت در مسابقه تنها باید عکس غذایی که درست می کنید را ارسال کنید. تزئین کردن غذا را به خوبی و باحوصله انجام دهید تا شانس بیشتری برای انتخاب شدن داشته باشید. به این نکته دقت کنید که عکس کیفیت بالایی داشته باشد. برای ارسال عکس کافی است به بخش آشپزی من از اپلیکیشن آخرین خبر بروید. گزینه دوربین را انتخاب و پس از آپلود تصویر و متن، آن را ارسال کنید.
مسابقه از 15 الی 25 آذر ماه ادامه دارد. در نهایت عکسی برنده می شود که بیشترین تعداد لایک و کامنت را دریافت کرده باشد. پیشنهاد می شود یکی از غذاهای ایرانی (خورشت ها و پلوها) را انتخاب کنید.
دقت نمایید برای شرکت در مسابقه بهترین آشپز لازم است از آپدیت اپلیکیشن آخرین خبر با نسخه 9.11.4 استفاده کنید و حتما باید پروفایل داشته باشید. بر روی عکس ارسالی و در قسمت عنوان، عبارت بهترین آشپز را بنویسید. مورد بعدی اینکه نشانه ای از آخرین خبر در عکس مشاهده شود. به عنوان مثال، می توانید با گوشی دیگر اپ آخرین خبر را باز کنید و در کنار غذایتان قرار دهید یا حتی روی یک برگه سفید نام آخرین خبر را با خودکار بنویسید. در کل هر ایده دیگری که به ذهنتان رسید را اجرا کنید، تنها باید مشخص باشد عکس برای آخرین خبر است. همان طور که گفتیم افرادی برنده خواهند شد که تعداد بیشتری لایک و کامنت از مخاطبان بگیرند. در نهایت 10 شرکت کننده به عنوان افراد برگزیده انتخاب می شوند و در راستی آزمایی، 3 برنده نهایی مشخص خواهند شد.
نکته مهم اینکه اگر تصمیم گرفتید در مسایقه آشپزی من شرکت کنید، حتما از تمامی مراحل تهیه غذا فیلم و عکس بگیرید. اگر در نهایت از نفرات برتر باشید، لازم است که عکس و فیلم ها را ارسال کنید. در غیر این صورت نمی توان از صحت تصویر ارسالی تان اطمینان حاصل کرد.
جزئیات بیشتر را میتوانید با فشردن دکمه «لینک خرید» بخوانید

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید