لوگوی فوتبال 360
  • کانال تخفیف قرعه کشی مسابقات فوتبال 360

پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا و جوایز شگفت انگیز فوتبال 360

منقضی شده
مسابقه فوتبال 360
منقضی شده

نتایج بازی های جام ملت های آسیا 2023 را پیش بینی کنید و در قرعه کشی فوتبال 360 بر اساس درستی حدس خود امتیاز بگیرید و از جوایز متعدد این جشنوراه بهره مند شوید. توجه داشته باشید که شرکت در این کمپین کاملاً رایگان است. در پایان، بر اساس میزان امتیازات جوایز تقسیم خواهند شد. یک دستگاه پژو 207 جایزه اولین نفر با بیشترین حدس صحیح خواهد بود. به همیت ترتیب به نفرات بعدی جوایز 100، 50، 10 تومانی تعلق می گیرد. همچنین به یک نفر از شرکت کنندگان در هر بازی یک میلیون تومان جایزه داده خواهد شد. در تمام بازی های دور گروهی و دور حذفی می توانید در این رقابت مهیج شرکت کنید. فراموش نکنید که مهلت پیش بینی نتیجه هر مسابقه تنها تا قبل از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی است.

همچنین برنامه جام ملت های آسیا با پژمان جمشیدی نیز در اپلیکیشن این برنامه پخش میشود که مهمان هر برنامه بازیکنان سابق تیم ملی از جمله پژمان منتظری، جواد نکونام، کریم باقری، مسعود شجاعی، امیر حاج رضایی و جواد کاظمیان، علی دایی، رضا قوچان نژاد هستند و عادل فردوسی پور نیز در برخی از آنها حضور دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات کمپین پیش بینی بازی های جام ملت های آسیا فوتبال 360 روی گزینه «مشاهده» کلیک نمایید.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات