مسابقه ستاره یک
لوگوی ستاره یک

قرعه کشی جوایز ویژه مسابقه پیش بینی جام ملت های آسیا در ستاره یک

منقضی شده
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

برای شرکت در قرعه کشی ستاره یک لازم است در مسابقه پیش بینی جام ملت های آسیا نتیجه بازی یعنی برنده، بازنده یا مساوی را حدس بزنید و شانس خود را برای برنده شدن پژو 207، پلی استیشن 5، گوشی موبایل سامسونگ یا آیفون و هدایای ارزنده دیگر امتحان کنید. این مسابقه 3 مرحله است و شما برای حضور در مراحل دوم و سوم لازم است حداقل تعداد ستاره تعیین شده را بدست آورید. البته نگران نباشید کسب امتیاز چندان هم سخت نیست و شما تا دقیقه 60 بازی فرصت دارید تا نظر خود را اعلام کنید.
در دور گروهی 36 مسابقه وجود دارد که به ازای شرکت در پیش بینی 20 و برای نتیجه صحیح 100 ستاره می گیرید و با جمع کردن 3600 امتیاز جواز حضور در دور بعدی را نیز خواهید داشت. جوایز این مرحله پنج کیف پول 500 هزار تومانی، 10 بسته اینترنت و شانس قرعه کشی پژو 207 است.
در مرحله دوم که بازی های یک چهارم و یک هشتم را شامل می شود. برای شرکت در هر مسابقه 50 و حدس درست 250 ستاره میگیرید و در صورت رسیدن مجموع امتیازات به 3000 به دور بعدی راه پیدا می کنید. یک کنسول بازی PS5، ده کیف پول 1 میلیون تومانی، 20 بسته اینترنت و شانس ماشین 207 از هدایا این دور می باشد.
مرحله سوم در مجموع 3 مسابقه است که نتیجه بازی های نیمه نهایی و فینال را باید پیش بینی کنید. به ازای هر یک 200 و برای تشخیص درست 1000 امتیاز بدست می آورید. اگر تا انتهای این مرحله پیش بروید در قرعه کشی PS5 ، گوشی آیفون 13 یا سامسونگ S23 شرکت داده می شوید. سایر هدایای این دور بیست کیف پول 2 میلیونی، 71 بسته اینترنت و شانس پژو 207 است.
جهت حضور در این جشنواره از صفحه اول برنامه ستاره یک روی بنر AFC ASIAN CUP QATAR 2023 کلیک کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید