تسهیلات 5 میلیاردی جایزه قرعه کشی جشنواره پذیرنده بانک ملی
لوگوی بانک ملی

تسهیلات 5 میلیاردی جایزه قرعه کشی جشنواره پذیرنده بانک ملی

منقضی شده
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

این جشنواره ویژه پذیرندگان دستگاه های کارتخوان،افرادی با درگاه پرداخت های متصل به حساب بانک ملی و دارندگان کارت های فعال در شبکه بانکی است. جشنواره پذیرنده ملی به مدت 3 ماه از ابتدای بهمن تا پایان فروردین سال 1403 ادامه دارد.
لازم به ذکر است که دارندگان کارتخوان POS با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهیانه می توانند در این طرح شرکت کنند و علاوه بر استفاده از بسته های کاربردی، از مزایای متعددی که در ادامه ذکر می کنیم بهره مند شوند:
تسهیلات 200 میلیون تومانی بدون دریافت سود و کارمزد
وام ویژه حداکثر تا 5 میلیارد تومان با نرخ مصوب
۱۰ کمک ‌هزینه یک میلیارد تومانی خرید خودرو در هر ماه (با هر 1 میلیون تومان، 1 امتیاز دریافت و در قرعه کشی شرکت کنید)
این جشنواره برای دارندگان کارت های تمامی بانک ها هم جوایز جذابی را در نظر گرفته است. هر فردی با هر یک از کارت های فعال خود، می تواند شانس خود را برای دریافت 95 جایزه 10 میلیون تومانی در هر ماه امتحان کند. در صورت خرید از کارتخوان بانک ملی (سداد)، با کسب حداقل دو امتیاز در قرعه کشی، شرکت داده می شوند. با هر 100 هزار تومان، یک امتیاز کسب می کنید.
برای آن که بتوانید شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی بانکی ملی امتحان کنید، تنها لازم است تا پرداخت های بالای 200 هزار تومانی خود را از طریق یکی از ابزارهای پذیرش مثل کارتخوان، اپلیکیشن و درگاه پرداخت سداد بانک ملی انجام دهید. جزئیات این طرح را می توانید با کلیک روی دکمه «مشاهده» مطالعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید