200 میلیون تومان جایزه مسابقه فتح پرچم اسنپ
لوگوی اسنپ

200 میلیون تومان جایزه مسابقه فتح پرچم اسنپ

منقضی شده
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

اولین دوره مسابقه فتح پرچم اسنپ (CTF) در تاریخ 3 اسفند ماه برگزار می شود. کارشناسان، دانشجویان و تمامی علاقه مندان به حوزه امنیت سایبری می توانند در این چالش شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.
این مسابقه با رقابت تیم های مختلف با یکدیگر انجام می شود. در آخر سه تیم برتر انتخاب شده و به ترتیب جوایز 40، 60 و 100 میلیلون تومانی به آن ها اهدا می شود.
هر فرد فقط می تواند در یک تیم باشد. برای تعداد افراد حاضر در هر تیم محدودیتی وجود ندارد. این مسابقه به سبک Jeopardy خواهد بود. یعنی سرنخ هایی در قالب جواب به شرکت کنندگان داده می شود و آنها باید پاسخ را در قالب یک سوال بدهند. همچنین لازم است بدانید که محورهایی که زمینه مسابقه را تشکیل می دهند، عبارتند از: اکسپلویت نویسی، رمزنگاری، نفوذ به وب، جرم شناسی و مهندسی معکوس. امکان ثبت نام و شرکت تا پایان زمان مسابقه امکان پذیر است.
مسابقه رأس ساعت 10 صبح در روز پنجشنبه سوم اسفندماه آغاز می شود. 24 ساعت فرصت دارید که برای برنده شدن تلاش کنید.
لازم به ذکر است که ثبت نام و شرکت برای تمامی افراد رایگان است. تنها لازم است به سامانه مربوطه مراجعه کرده و ثبت نام انجام شود. نکته دیگر این که از شرکت کنندگان هیچ گونه اطلاعات هویتی دریافت نخواهد شد. جهت مطالعه جزئیات و شرکت در این مسابقه روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید