آموزش دریافت جایزه یک میلیونی کد مورس مخفی همستر کمبت
لوگوی پیام رسان تلگرام

آموزش دریافت جایزه یک میلیونی کد مورس مخفی همستر کمبت

فرصت محدود
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

به تازگی یک قسمت جدید در بازی همستر کامبت تلگرام اضافه شده است که به صورت روزانه یک میلیون سکه جایزه دارد. در این مینی گیم، بازیکنان باید به کمک کد مورس چند حرف انگلیسی را رمزگشایی کنند. در ابتدا روی Daily cipher (بالا صفحه آیکن وسط) کلیک کنید تا اطراف همسترتون قرمز رنگ و نوار Daily cipher برای شما نمایان شود. کد مورس از خط تیره ▬ و نقطه ● تشکیل شده است. (نگه داشتن 1 ثانیه دست روی صفحه یعنی "خط فاصله" ▬ و تک ضربه یعنی "نقطه" ●)
حال باید حروف GENESIS را به روش مورس تایپ کنید (تا 6 مردادماه ساعت 22:30 به وقت ایران فرصت خواهید داشت و پس از آن رمز جدید اپدیت خواهد شد).
G   ▬   ▬   ● (فاصله فاصله نقطه)
E   ● (نقطه)
N   ▬   ● (فاصله نقطه)
E   ● (نقطه)
S  ●  ●  ● (نقطه نقطه نقطه)
I   ●  ●  (نقطه نقطه)
S  ●  ●  ● (نقطه نقطه نقطه)
هر حرفی که فرآیند آن کامل می‌شود روی صفحه حک شده و با کامل شدن تمام 7 حرف جایزه یک میلیونی کد مورس همستر کمبت را برنده می‌شوید. از طریق کلیک روی دکمه «مشاهده» وارد بازی Hamster Kombot شوید. در کمبو همستر نیز 5 میلیون سکه بیشتر روزانه برنده می‌شوید. از بخش mini game بیرون آوردن کلید همستر نیز امتیازات خود را افزایش دهید.
استفاده از سایر مواردی نظیر باگ، رمز تقلب یا کد مخفی یک میلیاردی همستر معتبر نبوده و تولیدکنندگان بازی اعلام کرده‌اند با آن برخورد جدی می‌کنند و احتمال بن شدن اکانت دارد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید