کد تخفیف توبانک
  • کانال تخفیف مالی و سرمایه گذاری توبانک

کد معرف 200 هزار تومانی افتتاح حساب توبانک

منقضی شده
200,000 تومان
منقضی شده
20587972
شرایط استفاده

  • با کد معرف افتتاح حساب خود را در توبانک انجام دهید
  • تحت نظارت بانک مرکزی و زیر مجموعه بانک گردشگری
  • اگر همان روز ثبت نام به حسابتان مقداری پول واریز نمایید
  • 10% از مبلغ مانده حساب روز اول به شما هدیه داده می شود
  • برای اینکه حداکثر جایزه یعنی 200 هزار تومان را دریافت کنید
  • باید سپرده خود را با هر روشی به میزان 2 میلیون شارژ نمایید
  • ارسال رایگان کارت بانکی فیزیکی عضو شبکه شتاب درب منزل
  • برای دریافت هدیه حتما باید با کد معرف ثبت نام انجام دهید
  • جهت افتتاح حساب در توبانک روی «لینک خرید» کلیک کنید

سایر انواع کد تخفیف توبانک

تخفیف‌های مشابه

کد معرف توبانک کجاست؟

دوست دارید فقط با بازکردن حساب بانکی، 200 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید؟ توبانک به ازای شارژ کردن حساب سپرده برای اولین بار، 10% از موجودی را تا سقف 200000 تومان به شما هدیه می دهد. شاید بپرسید چرا یک بانک باید برای افتتاح حساب به ما جایزه بدهد؟ جای نگرانی نیست. تو بانک کاملاً معتبر بوده و زیرمجموعه بانک گردشگری به شمار می آید. دلیل این هدیه هم این است که این مجموعه تصمیم گرفته به جای صرف هزینه برای تبلیغات، از این طریق به مشتریان جدید خود خوشامد بگوید. چگونه هدیه توبانک را دریافت کنیم؟ این متن را تا انتها بخوانید.

چطور جایزه توبانک را دریافت کنیم؟

شرط اصلی و اولیه دریافت این جایزه این است که قبل از این در بانک گردشگری حساب نداشته باشید و اکنون از طریق توبانک برای افتتاح آن اقدام کنید. دومین شرط مهم این است که زمان افتتاح حساب از کد معرف استفاده کنید. کد معرف چیست و از کجا آن را دریافت کنیم؟ این کد یک عبارت عددی است که از طرف این برنامه به تمام کاربران ارائه می شود. به عبارت دیگر، برای گرفتن این هدیه باید شخصی شما را دعوت کرده باشد. بسیاری از افراد به چنین شخصی دسترسی ندارد. به همین دلیل، می توانید به صفحه این بانک در کانال تخفیف مراجعه کرده و کد مورد نیاز خود  را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که ثبت نام و افتتاح حساب توبانک بدون کد معرف هم ممکن است؛ اما در این صورت هدیه ای دریافت نخواهید کرد.

پس از اینکه هنگام ثبت نام کد معرف توبانک را در کادر مشخص شده وارد کردید، باید حساب خود را شارژ کنید. 10 درصد از هر مبلغی که به حسابتان بریزید جایزه شما است. البته، سقف این مقدار 200 هزار تومان است. به عبارتی، برای دریافت حداکثر هدیه کافیست 2 میلیون تومان به حسابتان واریز کنید. تنها شرط دریافت هدیه هم این است که این پول تا ساعت 12 شب در حسابتان باقی بماند. البته این پیشنهاد فقط در جشنواره های توبانک فعال می شود و به صورت عادی غیرفعال است.

کد معرف توبانک را از کجا پیدا کنیم؟

اگر قصد باز کردن حساب دارید که می توانید این کد را از سایت آف چنل دریافت کنید. در صورتی که حساب بانکی دارید و می خواهید کد معرف توبانک خود را به دیگران بدهید، کافیست اپلیکیشن را باز کنید. وارد قسمت شعبه مجازی بشوید. در سمت چپ و پایین صفحه می توانی گزینه «پروفایل» را مشاهده کنید. این بخش را انتخاب کنید و با باز شدن صفحه می توانید کد معرف خود را ببینید.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات