لوگوی چالش کانال تخفیف
  • کانال تخفیف قرعه کشی مسابقات چالش کانال تخفیف

جایزه ویژه برای چالش بهترین فیلم کمدی ایرانی

منقضی شده
800,000 تومان
منقضی شده

با شرکت در چالش کانال تخفیف بهترین فیلم کمدی ایرانی جایزه بگیرید. کافیست نظر خود را در مورد آثار ذکر شده در مقاله بگویید. اگر فیلم خنده دار دیگری دیده اید هم می توانید در کامنت معرفی کنید. ثبت نظر کلیشه‌ای، کپی و تکراری مورد قبول واقع نخواهد شد. برای افزایش شانس خود تصویر چالش را با لینک استوری کنید تا علاوه بر 1 امتیاز کامنت، 3 شانس بیشتر بگیرید. اسکرین شات موارد را به تلگرام @offchallenge ارسال کنید. جوایز شامل 2 اشتراک یکماهه فیلیمو و 2 کد یک ماهه فیلم نت و 6 کد تا 60% اکانت 3 ماهه برای نفرات بعدی است. در صورت تقلب شرکت کننده از قرعه کشی حذف می شود. جوایز 10 برنده خوش شانس به صورت کد تخفیف اهدا می‌شود. برای ثبت نظر درباره بهترین فیلم کمدی ایرانی از «مشاهده» وارد شوید.

فیلم کمدی ایرانی معرفی کن اشتراک رایگان جایزه بگیر

بهترین فیلم کمدی که تا به حال دیده اید کدام است؟ آخرین فیلمی که موقع تماشای آن از شدت خنده اشکتان درآمد چه بود؟ فیلم های طنزی که دوست دارید و به نظرتان شایسته عنوان بهترین فیلم کمدی هستند را با ما در میان بگذارید. با این کار هم بقیه می توانند از تماشای یک فیلم خوب لذت ببرند و هم شما در قرعه کشی چالش بهترین فیلم کمدی شرکت داده می شوید. کانال تخفیف اقدام به برگزاری چالش بهترین فیلم کمدی ایرانی کرده است. جوایز هیجان انگیزی در انتظار شما است و شرکت در چالش برای همه آزاد است.

چطور در چالش بهترین فیلم کمدی ایرانی برنده شویم؟

برنده چالش بهترین فیلم کمدی ایرانی با قرعه کشی مشخص می شود. شرکت در این چالش و افزایش تعداد شانس برنده شدن هم بسیار ساده است. اول از همه، وارد لینک مقاله درباره بهترین آثار طنز و کمدی ایرانی بشوید. نظر خودتان را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید و بگویید که به نظر شما بهترین فیلم کمدی ایرانی چیست و چرا به نظرتان این اثر ارزش تماشا دارد؟ به همین راحتی یک شانس شرکت در قرعه کشی دریافت می کنید. اگر دوست دارید شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید، این چالش را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا 3 شانس اضافی دریافت کنید. تصویری از نظر خود و استوری را نیز برای آیدی تلگرام معرفی شده ارسال کنید.

جایزه چالش بهترین فیلم کمدی ایرانی کانال تخفیف چیست؟

افرادی که در این چالش شرکت می کنند، احتمالاً از علاقه مندان دنیای فیلم و سریال اند. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم بهترین جایزه برای عاشقان فیلم و سریال را به آن ها هدیه بدهیم. چه چیزی بهتر از اشتراک فیلیمو و فیلم نت؟ این چالش 10 برنده دارد. 2 کد تخفیف فیلیمو اشتراک رایگان یک ماهه برای نفر اول و دوم و کد تخفیف فیلم نت یکماهه 100 درصدی برای نفر سوم و چهارم (مجموعا 4 نفر) هدیه داده می شود. 6 نفر بعدی هم کد تخفیف تا 60 درصدی برای سه ماهه فیلیمو دریافت می کنند.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات