لوگوی چالش کانال تخفیف
  • کانال تخفیف قرعه کشی مسابقات چالش کانال تخفیف

اشتراک رایگان جایزه چالش بهترین فیلم سینمایی ایرانی

منقضی شده
100%
منقضی شده

از نظر شما بهترین فیلم سینمایی ایرانی چی بوده؟ اسم آن همراه با دلایل انتخاب خود را برایمان بنویسید. در یک کامنت می توان نام چند اثر مختلف را هم نوشت. در این چالش باید نظرات خود را در پست وبلاگ ارسال کنید. اگر فیلم مورد نظر شما در متن مقاله نبود اشکالی نخواهد داشت. اشتراک یک و سه ماهه فیلیمو جایزه دو برنده خوش شانس با قرعه کشی مشخص خواهد شد. مهلت شرکت در چالش کانال تخفیف فقط تا 15 فروردین است. برای شرکت در چالش انتخاب بهترین فیلم ایرانی «مشاهده» را لمس کنید.

کامنت بگذارید و اشتراک فیلیمو هدیه بگیرید

کانال تخفیف با همکاری فیلیمو یک عیدی جذاب برای کاربران خود در نظر گرفته است. فقط لازم است در چالش بهترین فیلم سینمایی شرکت کنید. به قید قرعه، به دو نفر اشتراک یک و سه ماهه رایگان فیلیمو هدیه داده می شود. اگر اهل فیلم و سینما هستید این فرصت را از دست ندهید.

شرایط شرکت در چالش بهترین فیلم سینمایی ایرانی کانال تخفیف

وقتی فیلم خوبی می بینید احتمالاً دوست دارید آن را به بقیه معرفی کنید و راجع بهش حرف بزنید. در این چالش هم دقیقاً باید همین کار را بکنید. فرض کنید می خواهید به دوستتان فیلم معرفی کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که پس از ورود به صفحه چالش روی کادر سبز رنگ «لینک خرید» کلیک کنید. با کلیک روی بنر یا جستجوی عبارت «چالش کانال تخفیف» به این صفحه می رسید. شرایط شرکت در مسابقه نیز در سمت راست صفحه نوشته شده است.

چگونگی شرکت در چالش سوم کانال تخفیف

سپس، وارد وبلاگ کانال تخفیف می شوید. صفحه ای که مشاهده می کنید،  مقاله ای مربوط به بهترین فیلم سینمایی ایرانی است. با اسکرول کردن صفحه به قسمت پایین آن بروید. در انتهای مقاله، می توانید نظرات خود را ثبت کنید. به ما بگویید که به نظر شما بهترین فیلم ایرانی که تا به حال دیده اید چیست و چرا این فیلم ارزش دیدن دارد؟ فراموش نکنید که حتماً دلایل خوب بودن اثر مورد نظرتان را بنویسید. دقت کنید که برای ثبت شدن نظرتان، باید اسم و ایمیل خود را وارد کنید. البته، ایمیل شما به دیگران نمایش داده نخواهد شد و کاملاً محرمانه است.

چالش بهترین فیلم سینمایی ایرانی کانال تخفیف

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات