۳ میلیون سکه رایگان جایزه ثبت نام در بایننس از تپ سواپ تلگرام
لوگوی پیام رسان تلگرام

۳ میلیون سکه رایگان جایزه ثبت نام در بایننس از تپ سواپ تلگرام

منقضی شده
مشاهده
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

با ثبت نام و احراز هویت در صرافی بایننس از تپ سواپ 3 میلیون سکه رایگان بگیرید. پس از ورود به این بازی تلگرامی، از قسمت پایین صفحه روی گزینه Task کلیک کنید. وارد چالش Binance Registration شده و در بایننس عضو شوید. همچنین تسک KYC را کامل کنید و Binance ID خود را در کادر مربوطه وارد نمایید. در مرحله آخر دکمه submit را فشار دهید و پایان انجام ماموریت را کلیک کنید. اگر هنوز TapSwap را برای خود راه اندازی نکرده اید، از طریق فشردن دکمه «مشاهده» اقدام کنید. برای آموزش نحوه استخراج ساده سکه در تپ سواپ بدون نیاز به انگشت زدن نیز به این مقاله مراجعه کنید

صرافی بایننس ایران را تحریم کرده، آیا می‌توانم این ماموریت را انجام دهم؟

این سوال بسیار پرسیده می شود و جواب آن بله است، با رعایت نکات زیر 3 میلیون سکه این ماموریت تپ سواپ برای شما منظور می شود.

  • از سایت بایننس برای عضویت استفاده کنید (سایت و نه اپلیکیشن). یک ایمیل معتبر وارد کرده و کد ارسالی به ایمیل را در محل مشخص وارد کنید (با شماره موبایل عضو نشوید). در اینصورت درگیر فرآیند احراز هویت نشده و اکانت شما به سادگی ساخته می‌شود.
  • به هیچ عنوان اطلاعات احرازی نزنید حتی کشور هم انتخاب نکنید چراکه قابل برگشت نیست.
  • صرفا ایمیل و پسورد زده و Uid داده شده را در محل مشخص در ربات تپ سواپ وارد کرده و تسک را کامل کنید.
  • این راه حل در حال حاضر جواب می‌دهد و تست شده است. البته احتمال اینکه در آینده اطلاعاتی از صرافی بایننس برای تپ سواپ ارسال شود یا اکانت شما دچار مشکل شود (که البته احتمال آن کم است) هم وجود دارد. لذا مسوولیت انجام موارد گفته شده برعهده خود شما خواهد بود.

    دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
    با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید