لوگوی چالش کانال تخفیف
  • کانال تخفیف قرعه کشی مسابقات چالش کانال تخفیف

1 میلیون تومان اعتبار رایگان در چالش ثبت دیدگاه بازرگام

منقضی شده
1,000,000 تومان
منقضی شده

با ثبت نظر در مورد بازرگام هدیه 1 میلیونی دریافت کنید. این جایزه برای 2 نفر و به صورت اعتبار زرگام پرداخت می شود. باید دیدگاه خود را در کافه بازار یا صفحه بازرگام در سایت بنویسید. درج کردن هر یک از نظرات یک شانس قرعه کشی محسوب می شود. امتیاز نظر دارای تصویر سفارش در "تجربه خرید کانال تخفیف" 2 برابر است. اعتبار رایگان برای خرید از بازرگام در تمام شهرهای فعال کاربرد دارد. زرگام هدیه معادل کد تخفیف 100 درصدی خرید رایگان می باشد. تصاویر نظر خود را به آیدی تلگرام @offchallenge ارسال کنید. کامنت های کوتاه کیفی مانند خوب، عالی و... قابل قبول نیست. برای شرکت در این چالش فقط تا 15 خرداد 1402 فرصت دارید. برای شرکت در چالش اعتبار میلیونی بازرگام «مشاهده» را کلیک کنید.

نظر بده 500 هزار تومان اعتبار از بازرگام هدیه بگیر

تا به حال از بازرگام خرید کرده اید؟ راضی بودید؟ نظر و انتقادی برای بهتر شدن خدمات آن دارید؟ تجربیات خرید از سایت یا اپلیکیشن بازرگام را با ما به اشتراک بگذارید. برای ثبت نظرات می توانید به صفحه این فروشگاه در سایت کانال تخفیف مراجعه کنید. اگر از کاربران اپلیکیشن بازرگام هستید هم می توانید از طریق کافه بازار تجریبات و پیشنهاداتی که دارید را ثبت کنید. با این کار به بهبود خدمات رسانی بازرگام کمک می کنید. بازرگام هم به عنوان قدردانی به دو نفر اعتبار 500 هزار تومانی زرگام هدیه می دهد. این هدیه در حساب کاری شما شارژ شده و می توانید با آن خرید کنید.

برای شرکت در این قرعه کشی جذاب، فقط کافیست نظرتان راجع به بازرگام یا تجربه استفاده از این سایت را بنویسید. اگر انتقاد و پیشنهادی هم داشته باشید از شنیدن آن استقبال می شود. اگر می خواهید شانس برنده شدن در این چالش را 2 برابر کنید، عکس سفارشات یا فاکتور خریدتان را هم همراه با نظرتان در کانال تخفیف ارسال کنید. در آخر هم از نظری که در سایت یا بازار نوشته اید اسکرین شات بگیرید و به کانال تلگرام ما ارسال کنید. فراموش نکنید که نظرات تک کلمه ای مانند «عالی»، «خوب»، «بد» و ... تأیید نمی شوند. تا به حال از این فروشگاه استفده نکرده اید؟ چه فرصتی بهتر از الان! هم با یک فروشگاه اینترنتی خوب آشنا می شوید و هم شانس برنده شدن پیدا می کنید. سفارش شما هم می تواند هر چیزی باشد؛ از مرغ و گوشت گرفته تا مواد شوینده. فراموش نکنید از خریدتان عکس بگیرید و در سایت ارسال کنید.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات